Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

One For The Radio Singlen + De Nye Sange + Nye Dvd

2 deltagere

Go down

One For The Radio Singlen + De Nye Sange + Nye Dvd Empty One For The Radio Singlen + De Nye Sange + Nye Dvd

Indlæg  Tinkerbell Ons Jul 16, 2008 8:31 pm

Weeeeeeeeee så udkom "One For The Radio" endelig og den dumpede ind af min postkasse igår - Er der flere der har fået den/dem??

Åhhh.. jeg er simpelthen bare så forelsket i "Falling In Love" det er lige nu min yndlings sang, af de nye.. men "Lies" kommer stærkt efter.

Er der nogen der har hørt de nye sange??
Jeg har hørt de fleste, eller 7 ud af de 10 sange som er på det første Radio:Active album - og jeg kan kun sige, at det er et F*CKING fedt album. Jeg får albummet i slutningen af denne her månede, så skal jeg nok skrive lidt mere om det.

Så til den nye McFly DVD "Down Under With McFly" som også udkom i mandags. Nogen der har fået den??
Super griner dvd, fra Australien hvor drengene fortæller om deres nye album, og viser hvad de har lavet i Sidney, når de ikke har indspillet album - og jeg kan godt fortælle, at det er ikke små ting de har lavet.
Ugen af afslører for meget, kan jeg sige, at de kommer ud og flyve højt, goin surfing OZ, Tom mister sin "willie" (det skal ses), og for dem som godt kan li bare maver, er dette lige dvd'en, for der er masser af McFly maver *rrreeeewww* Razz

Det var lige lidt nyt..hehe
Tinkerbell
Tinkerbell
Medlem
Medlem

Antal indlæg : 244
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Viborg

http://www.myspace.com/lallerbaby

Tilbage til toppen Go down

One For The Radio Singlen + De Nye Sange + Nye Dvd Empty Sv: One For The Radio Singlen + De Nye Sange + Nye Dvd

Indlæg  McFlyLover<3 Søn Aug 10, 2008 1:20 am

Got them all Very Happy Hehe, Er helt syg med (alle deres sange både nye og gamle..) Corrupted, Smile og Lies Razz Men hold da *BEEB* det er for fedt det musik de laver på det her album!!!!
Og dvd'en: Er der andet end at sige "Er du fan, vil du Elske at få fingrende i den her!!!" Og så er det det hele vær at se Harry spill... Nej, vil ikke sige mere, så ødelægger jeg det bare for dem der ikke har set den endnu silent

(har ikke Radio:active der kom med posten d. 20, men har hørt sangene alligevel..)
McFlyLover<3
McFlyLover<3
Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 29
Geografisk sted : Lille by i nærheden af Middelfart

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum