Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Radio:ACTIVE - Det Nye Album

4 deltagere

Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Radio:ACTIVE - Det Nye Album

Indlæg  Tinkerbell Man Jul 21, 2008 8:48 pm

WOOOOOOOOOOOOOP AH-HA så dumpede mit album sgu ind af døren og jeg har lige hørt det igennem for første gang og kun et ord kan beskrive det album og det er AMAZING!!!

"Desværre" er det jo kun en "prøve" version af albummet, som igår blev givet gratis, sammen med den engelske avis The Mail.

Albummet indeholder 10 sange, 8 nye og 2 sange vi kender.

Her er en lille anmeldelse:

1: Do Ya - Fantastisk happy go lucky nummer, og man kan kun komme til at smile, når man hører dette nummer. Og man hører Tom i med en ny, anderledes og interssant stemme.

2: Falling In Love - Helt klart et af mine yndlings numre fra albummet. En sød ballade, skrevet af Danny, som handler om at blive forelsket..awww

3: Everybody Knows - Er et halv rocket nummer, som handler at komme videre i livet og ikk bare sidde og hænge.

4: Smile - Endnu et glad nummer, som Tom egentlig havde skrevet til Bryan Adams, men han ville ikk have det, også indspillede McFly det selv. Sangen handler egentlig bare om at smile.. smile smile smile Very Happy

5: One For The Radio - Ja, den kender vi jo alle sammen efterhånden.

6: POV - Denne sange skulle vist nok være til drengen, som pigen i "She Falls Asleep" skriver en note til. Lidt indviklet, men han synger tilbage til pigen. Super fed sange, lidt halv rocket - og POV står egentlig for "Point Of View"

7: Corrupted - Er en helt ny side af McFly, super rocket og lidt dyster. Et stort plus ved denne sang er, at Dougie synger i den *WooHoo Go Dougs*

8: The Heart Never Lies - Intet nyt

9: Going Though The Motions - Er osse en af mine yndlings. Den minder meget om noget der godt kunne ha været på deres første album, super surfer stil og handler om mænd og deres følelser - jo jo McFly kan skrive om alt.

10: The Last Song - er som titlen den sidste sang på albummet. Den stater super sødt, med klaver og Danny synger "Time has come to say goodbye..." Og springer i luften med guitar og trommer der vil noget. Sangen handler om, at hvis det var den sidste sang de måtte skrive - siger de tak til en masse (deres fans). Og slutter af med "Its Time To Say We Thank You All"

Det får kun 4 ud af 5 stjerner fra mig, men også kun fordi det rigtige album udkommer i September, og der er flere nye sange på.
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Jeg har kun en ting mere at sige - I SKAL FANDME HØRER, KØBE, EJE DET ALBUM, DET ER FOR FEDT!!
Tinkerbell
Tinkerbell
Medlem
Medlem

Antal indlæg : 244
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Viborg

http://www.myspace.com/lallerbaby

Tilbage til toppen Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Cool

Indlæg  pkatrine Tirs Jul 22, 2008 9:14 pm

Org sejt.
Skal helt klart have albummet.
- Nogle der ved hvornår den kommer til Danmark ?

pkatrine
Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 22/07/08
Geografisk sted : Videbæk

Tilbage til toppen Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Sv: Radio:ACTIVE - Det Nye Album

Indlæg  Tinkerbell Ons Jul 23, 2008 11:13 am

Hmm.. jeg ved faktisk ikk om det bliver udgivet i Danmark, på et tidspunkt jo.. Men det endeligt album, skal først lige udgives engnag til i England, i september, før det kommer her til...
Tinkerbell
Tinkerbell
Medlem
Medlem

Antal indlæg : 244
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Viborg

http://www.myspace.com/lallerbaby

Tilbage til toppen Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Sv: Radio:ACTIVE - Det Nye Album

Indlæg  McFly-Freak Ons Jul 23, 2008 12:24 pm

Iiiiih! super fedt! jeg har desværre ikke haft tid til at bestille det eller noget! men jeg skal fandme ud og bestille den idag eller imorgen!
Er der nogen som ved hvor man kan bestille den?
McFly-Freak
McFly-Freak
Administrator
Administrator

Antal indlæg : 74
Tilmeldt : 22/01/08
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

http://www.mcflyfans.dk

Tilbage til toppen Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Sv: Radio:ACTIVE - Det Nye Album

Indlæg  Tinkerbell Fre Jul 25, 2008 1:37 pm

McFly-Freak skrev:Iiiiih! super fedt! jeg har desværre ikke haft tid til at bestille det eller noget! men jeg skal fandme ud og bestille den idag eller imorgen!
Er der nogen som ved hvor man kan bestille den?

Du kan desværre ikk bestille "prøve" udgaven - den fik man gratis med The Mail, sidste søndag - Men til september, kan man bestille Delux udgaven, som udkommer med nye numre og en tour bog, så hold øje med den Wink
Tinkerbell
Tinkerbell
Medlem
Medlem

Antal indlæg : 244
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Viborg

http://www.myspace.com/lallerbaby

Tilbage til toppen Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Sv: Radio:ACTIVE - Det Nye Album

Indlæg  McFly-Freak Fre Jul 25, 2008 4:29 pm

Tinkerbell skrev:
McFly-Freak skrev:Iiiiih! super fedt! jeg har desværre ikke haft tid til at bestille det eller noget! men jeg skal fandme ud og bestille den idag eller imorgen!
Er der nogen som ved hvor man kan bestille den?

Du kan desværre ikk bestille "prøve" udgaven - den fik man gratis med The Mail, sidste søndag - Men til september, kan man bestille Delux udgaven, som udkommer med nye numre og en tour bog, så hold øje med den Wink

NOOOH!
Håbede ellers at man kunne bestille prøven.. vidste selvfølgelig det med delux editionen i september - hvilket jeg nok bare køber når jeg nu skal til London i slutningen af september..
Men det med tourbogen har jeg ikke hørt noget om.. hvad er det for noget? for man den med når man køber den, eller skal den købes for sig?
McFly-Freak
McFly-Freak
Administrator
Administrator

Antal indlæg : 74
Tilmeldt : 22/01/08
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

http://www.mcflyfans.dk

Tilbage til toppen Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Sv: Radio:ACTIVE - Det Nye Album

Indlæg  Tinkerbell Fre Jul 25, 2008 5:24 pm

McFly-Freak skrev:
Tinkerbell skrev:
McFly-Freak skrev:Iiiiih! super fedt! jeg har desværre ikke haft tid til at bestille det eller noget! men jeg skal fandme ud og bestille den idag eller imorgen!
Er der nogen som ved hvor man kan bestille den?

Du kan desværre ikk bestille "prøve" udgaven - den fik man gratis med The Mail, sidste søndag - Men til september, kan man bestille Delux udgaven, som udkommer med nye numre og en tour bog, så hold øje med den Wink

NOOOH!
Håbede ellers at man kunne bestille prøven.. vidste selvfølgelig det med delux editionen i september - hvilket jeg nok bare køber når jeg nu skal til London i slutningen af september..
Men det med tourbogen har jeg ikke hørt noget om.. hvad er det for noget? for man den med når man køber den, eller skal den købes for sig?

Altså når deluxen udkommer, udkommer den sammen med tour bogen og extra numre - man skal ikk købe noget ved siden af. Det udkommer alt sammen, sammen i en pakke Smile

xxx
Tinkerbell
Tinkerbell
Medlem
Medlem

Antal indlæg : 244
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Viborg

http://www.myspace.com/lallerbaby

Tilbage til toppen Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Sv: Radio:ACTIVE - Det Nye Album

Indlæg  McFly-Freak Fre Jul 25, 2008 5:53 pm

Tinkerbell skrev:
McFly-Freak skrev:
Tinkerbell skrev:
McFly-Freak skrev:Iiiiih! super fedt! jeg har desværre ikke haft tid til at bestille det eller noget! men jeg skal fandme ud og bestille den idag eller imorgen!
Er der nogen som ved hvor man kan bestille den?

Du kan desværre ikk bestille "prøve" udgaven - den fik man gratis med The Mail, sidste søndag - Men til september, kan man bestille Delux udgaven, som udkommer med nye numre og en tour bog, så hold øje med den Wink

NOOOH!
Håbede ellers at man kunne bestille prøven.. vidste selvfølgelig det med delux editionen i september - hvilket jeg nok bare køber når jeg nu skal til London i slutningen af september..
Men det med tourbogen har jeg ikke hørt noget om.. hvad er det for noget? for man den med når man køber den, eller skal den købes for sig?

Altså når deluxen udkommer, udkommer den sammen med tour bogen og extra numre - man skal ikk købe noget ved siden af. Det udkommer alt sammen, sammen i en pakke Smile

xxx

wee. hvor fedt xD
Glæder mig helt vildt :-D
Så må jeg bare nøjes med at hører sangene på youtube indtil da ;-)
McFly-Freak
McFly-Freak
Administrator
Administrator

Antal indlæg : 74
Tilmeldt : 22/01/08
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

http://www.mcflyfans.dk

Tilbage til toppen Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Sv: Radio:ACTIVE - Det Nye Album

Indlæg  Tinkerbell Fre Aug 01, 2008 11:43 am

Faktisk udkommer albummet med 4 ekstra numre + 32 Sider Booklet + Bonus DVD

Så det kan godt se at blive september, så den kan komme ud Wink
Tinkerbell
Tinkerbell
Medlem
Medlem

Antal indlæg : 244
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Viborg

http://www.myspace.com/lallerbaby

Tilbage til toppen Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Sv: Radio:ACTIVE - Det Nye Album

Indlæg  McFlyLover<3 Søn Aug 10, 2008 1:26 am

Går og tæller dagene til Radio:ACTIVE kommer, og driver min familie/venner til vanvid Very Happy ARGHH... Bliv september NU!!
McFlyLover<3
McFlyLover<3
Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 29
Geografisk sted : Lille by i nærheden af Middelfart

Tilbage til toppen Go down

Radio:ACTIVE - Det Nye Album Empty Sv: Radio:ACTIVE - Det Nye Album

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum