LIES LIES LIES
4 deltagere
:: Udgivelser
Side 1 af 1
LIES LIES LIES
Så er endnu en af de nye sange kommet ud på Youtube.
Da McFly spillede til Itunes Festival 2008, spillede de den nye sang "LIES" og jeg kan kun sige at den er FANTASTISK.
Den er meget rocket - helt nyt fra dem.
I kan se den på det her link https://www.youtube.com/watch?v=S1Sw9JEjdNM
HVAD SYNES I???
Da McFly spillede til Itunes Festival 2008, spillede de den nye sang "LIES" og jeg kan kun sige at den er FANTASTISK.
Den er meget rocket - helt nyt fra dem.
I kan se den på det her link https://www.youtube.com/watch?v=S1Sw9JEjdNM
HVAD SYNES I???
Sv: LIES LIES LIES
ARGH !! Fantastisk sang Seriøst klogt valg at gøre den til single! Den er jo Freaking amazing (..ligesom stort set alle deres sange?!)
McFlyLover<3- Nybegynder
- Antal indlæg : 46
Alder : 30
Geografisk sted : Lille by i nærheden af Middelfart
jeg er helt vild med den nye sang i det hele taget så er jeg vild med de lidt mere rockede sange, de passer rigtig godt til Dannys stemme..kan ikke vente til at hører de nye sange live..
sunshine skrev:jeg er helt vild med den nye sang i det hele taget så er jeg vild med de lidt mere rockede sange, de passer rigtig godt til Dannys stemme..kan ikke vente til at hører de nye sange live..
Ja, det er et rigtig godt nummer - desværre er jeg meget svær at overbevise, med hensyn til de nye sange. Jeg kan stadig bedst li deres "Surfer Stil" - men man skal jo vende sig til alt nyt
jeg elsker denne her sang. personligt syntes jeg at det er en af de bedste fra den nye cd xD
Jeg kan dog vildt godt li' den nye stil. Jeg elsker det nye mere rocket look.. men mcfly er dejlige lige meget hvad! haha
forresten. hvis nogen er interesseret så har jeg Lies sangen som mp3. - men sangen er jo selvfølgelig taget fra et live show xD
Jeg kan dog vildt godt li' den nye stil. Jeg elsker det nye mere rocket look.. men mcfly er dejlige lige meget hvad! haha
forresten. hvis nogen er interesseret så har jeg Lies sangen som mp3. - men sangen er jo selvfølgelig taget fra et live show xD
McFly-Freak skrev:jeg elsker denne her sang. personligt syntes jeg at det er en af de bedste fra den nye cd xD
Haha - jeg har den rigtige studio version (den som kommer på den nye cd )
:: Udgivelser
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum