Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hvem har den fedeste stemme i mcfly?

+21
Tinkerbell
hyperactive
GumpexD
Mcfly-D-Og-D
McFlyLover<3
balloonfish
~Fletcher
McFLYrockmyworld
Deppling
FreakyMe
ManiPunk
CarolineMoes
Sidsel
Lioness
Carooh____
Barbara Jones
McflyxD
linejones
McFlyAreMyHeroes
McFly-Freak
mettelovesmcfly
25 deltagere

 :: McFly

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

hvem har den fedeste stemme i mcfly? - Page 2 Empty Sv: hvem har den fedeste stemme i mcfly?

Indlæg  hyperactive Søn Maj 25, 2008 10:29 pm

ingen tvivl.. 100% Danny! : DD
hyperactive
hyperactive
Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 25/05/08
Alder : 31
Geografisk sted : Midtjylland - Ikast

Tilbage til toppen Go down

hvem har den fedeste stemme i mcfly? - Page 2 Empty Sv: hvem har den fedeste stemme i mcfly?

Indlæg  ~Fletcher Tors Jul 10, 2008 1:03 am

Jeg synes det er Tom Smile
Han kan synge på mange vilde måder, ligesom i Do Ya! Very Happy

Selvom Dannys stemme rocks, og Dougies IKKE sucks, så er Tom altså bedst Wink
~Fletcher
~Fletcher
Skribent
Skribent

Antal indlæg : 11
Tilmeldt : 21/03/08
Alder : 30
Geografisk sted : Frederikshavn

http://mcflyfans.dk

Tilbage til toppen Go down

hvem har den fedeste stemme i mcfly? - Page 2 Empty Sv: hvem har den fedeste stemme i mcfly?

Indlæg  Tinkerbell Ons Jul 16, 2008 8:42 pm

~Fletcher skrev:Jeg synes det er Tom Smile
Han kan synge på mange vilde måder, ligesom i Do Ya! Very Happy

Selvom Dannys stemme rocks, og Dougies IKKE sucks, så er Tom altså bedst Wink

Jeg støtter op her - Dougie's stemme sucker bestemt ikk, Silence Is A Scary Sound er da en af de mest fede sange McFly har lavet live og hvad med Transylvania?? - Og Fight For Your Right.. come on Dougie er da en pisse dygtig sanger, hvis han fik lov til at synge lidt mere.

MEN er der nogle der har hørt Harry synge?? - Jeg døde.. ej ikk helt, men jeg blev super overresket over, at han sang SÅ godt som han gjorde. Jeg stemmer for mere sang fra Harry - Go' Harry Judd!

Der udover kan jeg ikk vælge hvem der synger bedst, fordi hver album synger Danny/Tom/Doug anderledes, og deres stemmer vokser for hver album.
Tinkerbell
Tinkerbell
Medlem
Medlem

Antal indlæg : 244
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Viborg

http://www.myspace.com/lallerbaby

Tilbage til toppen Go down

hvem har den fedeste stemme i mcfly? - Page 2 Empty Sv: hvem har den fedeste stemme i mcfly?

Indlæg  McFlyLover<3 Søn Aug 10, 2008 1:34 am

I har ret i at Dougie har lavet nogle utrolige sange<3!!!! Men hvis jeg sammenligner hans stemme med Tom og Danny's ligger hans altså lidt under deres ... Men bare min mening Wink
McFlyLover<3
McFlyLover<3
Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 29
Geografisk sted : Lille by i nærheden af Middelfart

Tilbage til toppen Go down

hvem har den fedeste stemme i mcfly? - Page 2 Empty Sv: hvem har den fedeste stemme i mcfly?

Indlæg  Line91 Man Aug 11, 2008 2:28 am

Jeg kan ikke svare.
Jeg synes deres stemmer harmonere så fantastisk sammen!
Så foreksempel, efter man har hørt Tom synge lyder Dannys stemme så fantastisk rocket, og når man har hørt Danny synge, lyder Tom's stemme fantastisk afslappende, og det at Tom kan synge på virkelig mange måder og mange toner gør ham epic! Hvor Danny's stemme er mere den samme, men det er så det seje ved ham at han kan gøre alle sange til sin helt egen, og få så meget følelse med hans stemme.

Dougie, han er okay, ikke den bedste vokalmæssigt, men klart en stemme der er værd at lave noget mere med! den passer super ind i Mcfly's sange. også glæder jeg mig til at hører harry sang-stemme Razz
Very Happy
Line91
Line91
Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 28/03/08
Alder : 32
Geografisk sted : Nyborg, Fyn

Tilbage til toppen Go down

hvem har den fedeste stemme i mcfly? - Page 2 Empty Sv: hvem har den fedeste stemme i mcfly?

Indlæg  mathilderosejones. Tirs Sep 09, 2008 3:04 pm

DANNEHH!!!!

Very Happy
mathilderosejones.
mathilderosejones.
Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 108
Tilmeldt : 20/07/08
Alder : 34
Geografisk sted : Aarhus City // CPH City.

Tilbage til toppen Go down

hvem har den fedeste stemme i mcfly? - Page 2 Empty Sv: hvem har den fedeste stemme i mcfly?

Indlæg  mrsbrightside Ons Sep 10, 2008 8:28 pm

som alle andre har sagt er det jo mega svært at vælge?
jeg synes de hver især har virkeligt fede stemmer..
nævner lige Dougie's først fordi i er såå onde Very Happy
den er lys men har noget råt gemt inde bag ved.. den er fedest som de bruger den nu, i sange beregnet til hans stemme og som backup-vokal.. han skal jo ikke synge walk in the sun, men silence is a scary sound eller Ignorance passer til gengæld fantastisk til ham..

Tom: har ikke den mest fantastiske vokal fra naturens side, men han har trænet den op og jeg elsker den! så sød, men når han virkelig giver den gas (specielt live), bliver den virkelig rocket og fed

Dan: der er jo ingen tvivl om at han synger fantastisk.. elsker hans vokal utroligt meget, men er glad for at de deles om at synge, ellers tror jeg måske hurtigt jeg ville blive træt af den fordi den er sådan meget singer/songwriter.. og det ikke nødvendigvis dårligt, men er bare glad for de deles..

Harry vil jeg ikke udtale mig om før jeg har hørt det stykke han angiveligt skulle synge i en af de nye sange? plus ellers ville den her besked blive endnu længere pirat
mrsbrightside
mrsbrightside
Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 10/09/08
Alder : 32
Geografisk sted : My own world/Herning:/

Tilbage til toppen Go down

hvem har den fedeste stemme i mcfly? - Page 2 Empty Sv: hvem har den fedeste stemme i mcfly?

Indlæg  BetteMøffe Søn Nov 09, 2008 8:47 pm

De har jo alle en speciel stemme, men for at være ærlig er det enten Dougies eller Dannys, jeg ved egentlig ikke hvorfor, det lyder bare godt! What a Face
BetteMøffe
BetteMøffe
Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 09/11/08
Alder : 31
Geografisk sted : Aalborg!

Tilbage til toppen Go down

hvem har den fedeste stemme i mcfly? - Page 2 Empty Sv: hvem har den fedeste stemme i mcfly?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: McFly

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum