2 Nye sange
2 deltagere
:: Udgivelser
Side 1 af 1
2 Nye sange
Er der nogen det har købt Lies singlerne???
På dem kan man finde 2 helt nye sange "The End" og "The Winner Takes It All".
og OMG The End er fantastisk, jeg døde 40 gange da jeg hørte den. Den er bare så sød, Danny synger jo bare fantastisk i den.
The Winner Takes It All er jo allerede dømt en vinder, da de jo alledere har synget den live, og det må jeg sige, jeg kan nu bedst li den live.
Men helt ærligt, er det ikk lidt underligt at allerede at havde hørt 10 ud af de 12 nye sange på en cd som ikke engang er udgivet endnu??
Jeg mener bare, nu er alt det spændende jo af den.. Jeg synes det er lidt kedeligt, hvis jeg skal være ærlig....
På dem kan man finde 2 helt nye sange "The End" og "The Winner Takes It All".
og OMG The End er fantastisk, jeg døde 40 gange da jeg hørte den. Den er bare så sød, Danny synger jo bare fantastisk i den.
The Winner Takes It All er jo allerede dømt en vinder, da de jo alledere har synget den live, og det må jeg sige, jeg kan nu bedst li den live.
Men helt ærligt, er det ikk lidt underligt at allerede at havde hørt 10 ud af de 12 nye sange på en cd som ikke engang er udgivet endnu??
Jeg mener bare, nu er alt det spændende jo af den.. Jeg synes det er lidt kedeligt, hvis jeg skal være ærlig....
Sv: 2 Nye sange
ja, det er lidt kedeligt.
men jeg glæder mig til at høre studie versionerne
the end er fantastisk - en tåreperser.
men jeg glæder mig til at høre studie versionerne
the end er fantastisk - en tåreperser.
mathilderosejones.- Nybegynder
- Antal indlæg : 108
Alder : 35
Geografisk sted : Aarhus City // CPH City.
:: Udgivelser
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum